Jag klarade det!

Jag jobbade hela dagen utan att dö!
På något konstigt övernaturligt sätt så mådde jag rätt bra idag på jobbet, iofs så har jag levt på ipren men ändå. Jag var bestämd verkligen att jag skulle klara att jobba idag så imorse när jag steg upp 05.45 så drack jag honungsvatten, åt massa frukt, drack vätskeersättning och allt möjligt för att jag skulle klara mig idag, och det funkade tydligen.. Jag tror att det är min och Tonys lilla Buddah (eller vem det nu är) som har gjort att jag blivit "frisk". Tony kom hem med honom igår, han hade fått den på restaurangen:P Kommer lägga in bild sen;)

Idag fick jag veta att de har tänkt utbilda mig till produktionsledare på burgerking. Jag vet inte var det innebär förrutom mer ansvar men det ser bra ut på CV:t sen och det låter bra "Jag jobbar som produktionsledare". Jag gillar det:) Dessutom när jag kom till jobbet imorse så stod det på schemat där det står vad vi har för arbetsuppgifter för dagen att jag skulle stå som 1a på bordet och att jag var kökschef, det lät inte heller så dåligt :D

Som vanligt fick jag jobba över:P

Kommentarer
Postat av: sandra

jamen det är ju bättre än inget=)? vore kul att se hur det ser ut runt omkring er=)

2009-01-10 @ 21:28:58
URL: http://sluu.blogg.se/
Postat av: sandra

haha, men det är ju inte förän i maj...

2009-01-10 @ 21:48:23
URL: http://sluu.blogg.se/
Postat av: hanna

Härligt med den inställningen på mornarna önskar att jag också hade det;),

Puss!:)

2009-01-10 @ 23:11:10
URL: http://hannasnr.blogg.se/

I told you not to push it.. Men när du lix har klickat dig in här så kan du ju passa på att skriva en rad till mig ;) :

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0