Jag kom ju på...

Att i mitt inlägg om vad jag gjort i Skell hittills så glömde jag skriva att jag har dansat,
jag har för tusan dansat mer än jag gjort någonting annat typ. Vi hade träningshelg i buggen med Micke, världens bästa tränare som dessutom är domare. Man får ut så mycket efter en träningshelg med honom, man känner direkt att dansen blir bättre! Grymt kul!

Men nu är jag iallafall less på min superrosa bakgrund, jag skulle vela ha nått mer stilfullt, någonting svart/grått med vackert mönster på.. Vi får se om jag fixar det någon gång. Kanske nu, vem vet. Nej inte nu, jag ska snart möta Linnea.


Någonting liknande mönstret på kudden tror jag..

Kommentarer
Postat av: matilda

aa ja kan kolla :) tack

2009-01-07 @ 15:50:10
URL: http://franzenduger.blogg.se/
Postat av: Mimi

Fick en kommentar av dig om nån sida man kan gå med i för att få fler besökare, vet du nåt om det...jag fatta inte riktigt?

2009-01-07 @ 17:52:42
URL: http://imimi.blogg.se/

I told you not to push it.. Men när du lix har klickat dig in här så kan du ju passa på att skriva en rad till mig ;) :

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0