Liam


Jag var till Sandra och hennes son Liam igår kväll,
det var så underbart att träffa dem igen!
Vi myste framför tv:n, såg slutet av s&tc, och sen s&tc the movie så nu har jag sett igenom hela boxen, det är så braaaa. Har jag berättat att jag har likadana skor som Carrie har i filmen, de svarta där, fast jag har inte helsvarta ;P
När jag kom hem så slog jag på "The dark knight" och gosade ner mig i soffan och drack en Smoothie som mamma brukar göra. filmen är så grymt bra, jag skulle lätt kunna se den igen idag!!
Men idag har jag andra planer, idag ska jag träffa Linnea och vi ska ta en promenad in till stan sen får vi se vad det blir, och vid 6 ska jag till pappas hus och hämta en del grejer som jag lämnade hos honom innan jag flyttade till Göteborg, tex min trippeltång, mina bodybutters och lite sånt som jag verkligen har saknat under de här 3 månaderna utanför skeå, äntligen kan jag börja göra nått roligt med håret igen och sånt.


Linnea&Jaglitemerän4årsen        Liam                        Liam                         Liam               Sandra&JagCa4årSen     

Kommentarer
Postat av: Moa

svar: vi får se ifall jag gör det :-)

2009-01-07 @ 15:02:31
URL: http://moaboaloa.blogg.se/
Postat av: Jennie

så mysigt ni verkar ha haft!

fin blogg du hade (:

2009-01-07 @ 15:16:20
URL: http://jennieholgersson.blogg.se/

I told you not to push it.. Men när du lix har klickat dig in här så kan du ju passa på att skriva en rad till mig ;) :

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0