Ömkan

Godmorgon världen.
Jag sitter här i soffan i mitt gamla rum och tycker synd om mig själv, jag har knappt kunnat sova någonting inatt. Jag har bara legat och vridit och vändit mig och hostat hela natten. Inte kul. Men termometern visar bara 38.1 än så det är ju inte såå farligt, hade kunnat vara värre. Måste bara tänka hur jag ska göra med jobbet på lördag och söndag. Jag jobbar båda dagarna och vill egentligen inte ta ledigt, men om jag fortfarande är sjuk, jag kan inte jobba med feber och förkylning. Aja, vi får väl se hur det går.

Jag är lite orolig för idag. Nu är det dags att börja packa, det är bara några få timmar kvar innan jag och Tony sätter oss på tåget ner till Göteborg. Jag har så mycket jag ska bära på. Undra hur det kommer gå!

Kommentarer

I told you not to push it.. Men när du lix har klickat dig in här så kan du ju passa på att skriva en rad till mig ;) :

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0