På vandring nerför storstan

När jag slutade jobbet på natten till söndag,
eller morgonen på söndag eller vad man nu ska säga.. kl 6 iallafall, så lyckades jag missa den första spårvagnen och nästa skulle gå om 23 minuter stod det, men det brukar betyda ungefär 34 minuter. Så jag gick tillbaka till BK och stod och tjötade lite med jobbarkompisarna och när jag gick tillbaka så hade jag missat den också. 24 minuter skulle det ta innan nästa. Jag orkade inte gå in till jobbet igen, jag orkade inte sitta och vänta i en halvtimma så jag började gå istället. Det var lite läskigt att gå själv i stan mitt i natten. På avenyn är jag van, där känner jag mig säker. Men på vägen jag gick har jag aldrig gått förrut, åk spårvagn 1000 gånger ja, men aldrig gått. Men det gick bra iallafall.

När jag gick så passade jag på att fota en vägg som jag älskar
.
Jag åker alltid förbi den när jag åker spårvagn och har alltid tänkt att jag ville gå där och fota den så nu gjorde jag det. Väggen sitter utanför världskultur museét.
Enjoy.






Kommentarer

I told you not to push it.. Men när du lix har klickat dig in här så kan du ju passa på att skriva en rad till mig ;) :

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0