Redo för storstaden

Så håller man på att packa inför resan ner till storstaden igen.
Det känns härligt att komma hem igen, men samtidigt så kommer jag sakna allt och alla här i skell också. Det har varit en jätterolig vecka men någon gång måste man tillbaka till verkligheten och göteborg är min verklighet nu! Det är nog värre för Tony, han är lite mer bunden till Skell än vad jag är. Jag är mer en sån här tjej som vill iväg och utforska världen medans Tony är en Skelleftekille. Tror jag.

Har just sett mamma mia, den är såå bra, och jag blir såå sugen på att flytta utomlands:P Nu ska jag hoppa in i duschen sen fortsätta packa!

Kommentarer
Postat av: Maria

jag vill också flytta utomlands..

2009-01-08 @ 15:33:29
URL: http://maarlan.blogg.se/

I told you not to push it.. Men när du lix har klickat dig in här så kan du ju passa på att skriva en rad till mig ;) :

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0