Så har man

just kommit hem från jobbet.
Skönt att redan ha varit uppe länge och ändå ha hela dagen framför sig, och dessutom är jag ledig imorgon också så det är perfekt, jag vet knappt vad jag ska göra med all denna lediga tid, jag brukar aldrig vara ledig såhär mycket! Synd bara att Tony for till jobbet precis när jag kom hem från jobbet, hann just så pass mötas i trappuppgången och pussas hejdå, dessutom jobbar han skift inatt så jag måste sova själv också. Så jag har en massa tid som jag kan fylla upp men ingen Tony som kan hjälpa mig.. Aja, vi får väl se vad jag gör. Call me:)

Kommentarer

I told you not to push it.. Men när du lix har klickat dig in här så kan du ju passa på att skriva en rad till mig ;) :

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0