Sjuk, men ett härligt liv ändå.

Inte roligt.
Jag börjar bli sjuk, jag sitter här och knaprar halstabletter, har druckit en massa smoothie (vilket är supernyttigt) men ändå blir det bara värre och värre, nu kan jag inte förneka det längre... Jag håller på att bli sjuk. får bara hoppas att det inte blir alltför mycket.

Ikväll när jag kom hem från bion med Linnea så kollade jag upp
och upptäckte en riktigt stjärnklar himmel så jag bestämde mig för att jag senare ikväll skulle klä mig supervarmt, klättra upp på mammas tak och ligga där och kolla på stjärnorna, precis som förr i tiden. Men det blev inte för Tony kom hit och hjälpte mamma och lägga in balbilderna och visa dem för henne och så. Sen blev det för sent så jag får göra det en annan gång, kanske hinner bli mörkt imorgon innan jag far så jag kan göra det då, det är värkligen det härligaste, men bara om man klär sig supervarmt!

Haha, jag har redan brytit min "Ja"-grej
.
Jag som skulle säga ja till det mesta, och skjuter redan upp en sak jag vill göra. Aja, jag börjar med det imorgon istället;P

Kommentarer
Postat av: Rebecca (:

Mysigt att ligga och kolla på stjärnorna (: Hoppas du inte blir sjuk, du får äta peppar och massa frukt ^^,



svar: tack så mycket! (: Din header är också snygg!

2009-01-08 @ 11:18:05
URL: http://rebeccalundgren.blogg.se/

I told you not to push it.. Men när du lix har klickat dig in här så kan du ju passa på att skriva en rad till mig ;) :

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0