Träning

Klockan är bara 12 och jag har redan hunnit vara på gymmet, det känns superbra!
Min "day off" från jobbet, jag älskar den! Snart ska jag dra mig in till stan och gå omkring där med Carro, ska nog se om jag hittar någon sportbh för i skell så hade jag 3 st och nu hittar jag inte en enda av dem, antar att jag inte fick med mig dem då. Så vore bra att ha en iallafall. Ska nog kolla på nått träningslinne också, jag vill ha ett sånt här stort hängande, jag vet inte om ni förstår vad jag menar, vänta, jag ska se om jag hittar något på i-net.

Nej det gjorde jag inte, söker väl inte på rätta ordet. Men ett sånt här jättestort linne med brottarrygg och så har man en sporttopp under. Megasnyggt och härligt. Varför skulle man inte kunna se bra ut när man tränar också?

Dags att göra sig klar, see ya soon.

Kommentarer

I told you not to push it.. Men när du lix har klickat dig in här så kan du ju passa på att skriva en rad till mig ;) :

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0