En dag

Idag jobbar jag inte förrän 23. Så hur ska man tillbringa denna dag?
Hittills har jag bara hunnit vara på gymmet. Jag tänkte åka dit vid 20 i 11 imorse men låg kvar i sängen lite väl länge, så jag åkte istället samtidigt som T kl 10 över 12. Har gymmat och bastat, underbart. Dessutom anmälde jag mig till danspasset ikväll kl 18-19 så då ska jag dit igen! Härligt med 2 pass på en dag, det var ett tag sen man tränade flera gånger per dag men nu är det dags känner jag, så mycket jag har tid med.
Sen imorse bestämde jag mig för att NU, nu är det dags att klippa sig. Jag ska bara ta bort det värsta risiga längst ner men det kommer nog bli en stor förbättring. Då är jag ett steg närmare att kunna göra det blondt, måste bara låta det växa lite till, klippa det lite till och sen är det dags!
Men de hade ingen tid idag så jag bokade mig på tisdag kl 9.30.
Nu tror jag att jag ska gå ner till Nordea och sätta in lite pengar på kontot som jag vann igår, sen skaffa mig ett sparkonto innan jag handlat upp alla pengar som jag fick i lön den här månaden. Jag har aldrig haft några pengar över att kunna spara men nu kan jag äntligen det och det känns verkligen heeeeelt underbart!
Sen blir det stan hade jag tänkt, jag ska söka byxor för det är verkligen någonting jag behöver.
Och om jag har tid idag så ska jag köra in en tvätt i tvättmaskinen tror jag, och kanske städa lite. Jag hann ju bara med sovrummet igår.

Kommentarer

I told you not to push it.. Men när du lix har klickat dig in här så kan du ju passa på att skriva en rad till mig ;) :

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0