Hår

Jag saknar mitt svarta hår.
Men det har varit ett helsike att försöka få bort och jag saknar dessutom mitt blonda,
jobbigt läge:P


                         ...  VS  ...   
Samtidigt så längtar jag även till mitt bruna


Men det jag längar mest efter är nog egentligen att ha långt och fint hår (inte torrt och förstört som nu). Jag tycker om nästan alla färger jag haft, rött var jätteroligt att ha, det hade jag gärna haft längre, synd bara att man måste underhålla det hela tiden för att den ska behålla samma rödfärg som man vill ha.


Det enda jag inte "längtar till" är "färgen" jag har nu!

Kommentarer
Postat av: kusinen

NEJ MEN MIA INTE SVART !! jag har förresten blivit ljusbrun nu =) med blonda slingor =)

2009-01-14 @ 15:26:14
URL: http://jennieronnskar.blogg.se/
Postat av: Frida

jag röstar på att du gör en brun toning så ditt hår slipper vara torrt :)

2009-01-15 @ 12:29:50
URL: http://smokeonthewater.blogg.se/

I told you not to push it.. Men när du lix har klickat dig in här så kan du ju passa på att skriva en rad till mig ;) :

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0