Design

Min puff jag köpte igår var alldeles underbar,
jag råkade he lite väl mycket duschkräm på så det skummade som en tok men det var härligt :D
Nu när jag låg i sängen för att sova så började idéerna ploppa upp, det är alltid när man ska sova som man börjar tänka så mycket. Jag sover alltid med någon av mina älskade ögonbindlar, de är gudomliga. Jag rekomenderar verkligen ögonbindlar, de är perfekta när det är lite ljust och man ska försöka sova, speciellt på en buss eller i bilen eller så. Sen är de så sköna, de trycker bara lite lätt på ögonen eller hur man nu ska förklara, jag tycker att de är sövande iallafall. Dessutom är de billiga och det finns jättefina, kan lätt hitta en för under 50-lappen. Jag köpte en på h&m och en på Kappahl tror jag att det var, eller om det var lindex.
Men åter till min idé. Jag kom på att jag ska sy egna så jag började fantisera hur jag skulle göra och hur de skulle se ut. Jag älskar att sy, synd att jag har min symaskin i Skell men jag såg att det låg nål och tråd här i lägenheten så jag får väl sy för hand. Älskar att sy kläder också. Men det blir lite jobbigare för hand.

Mina älskade ögonbindlar


Några av de jag vill göra, tänk på att jag inte är konstnär, speciellt inte i paint! De vita prickarna ska föreställa diamanter:P

En halloween-utstyrsel som jag sydde samma dag för 3 halloweener sen. Hade vingar till också som jag sytt men de var så ivägen.

Aja, nu måste jag skynda mig att göra mig klar till jobbet, bara 20 min till spårvagnen går och jag sitter här osminkad i morgonrocken. lyckat. Ha de så gött nu så hörs vi snart.

Kommentarer

I told you not to push it.. Men när du lix har klickat dig in här så kan du ju passa på att skriva en rad till mig ;) :

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0