Cassis Rose

Så har man kommit hem från en runda på stan med Carro.
Det blev en parfym som jag har velat ha jättelänge från the body shop och nu var det halva reapriset, och reapriset var typ 52% eller nått sånt så det blev inte dyrt, 50 kr. Och en sån här Puff som man använder när man duschar, i rosa.


Jag älskar verkligen den där parfymen. Ville egentligen ha hela paketet med Cassis Rose, men jag får köpa resten en annan gång:)

Carro hittade dessutom ett MEGAsnyggt par jeansZara, de satt verkligen perfekt! Sen när hon köpte dem så upptäckte vi att de bara kostade 99 kr!!! Hur tur har man inte då? Snacka om att fynda!

T har lovat att laga middag idag. Perfekt!! Kyckling, kroketter och någon sås! Vi får se vad han får för betyg sen;)

Maten är klaaar

Kommentarer

I told you not to push it.. Men när du lix har klickat dig in här så kan du ju passa på att skriva en rad till mig ;) :

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0