Världens bästa pojkvän x2

Natten gick snabbt och bra,
Men klockan är 15.50 och har just vaknat. Självklart har jag vaknat 12, 13, och 14 också, då jag försökte stiga upp men inte lyckades. Okej jag var väl inte så bra på det, T kom in och myste och försökte få upp mig när han hörde väckaren varje gång men jag övertalade honom att jag skulle sova längre, så jag kanske inte var sååå bra på att försöka ta mig upp. När jag vaknar första gången så hittar jag inte T någonstans, men just när jag är påväg isäng igen så kommer han in genom ytterdörren med en hög nytvättade kläder i famnen! Som jag sa, jag har världens bästa pojkvän, han jobbade till 22 igår och idag började han 15, och när han har en ledig morgon där emellan så går han ner och tvättar!! Sen nästa gång jag vaknar har han vikt mina kläder och lagt upp dem på soffan så det är bara att stoppa in dem i garderoben!! Tack bejbi:*
Måste nästan göra någonting för hans skull, ska se vad jag kan hitta på!

Snart är det dags att fara till gymmet, såg på schemat att det är jympa/medel idag så jag tror att jag har tänkt fara på det.

Jag såg mitt schema igår för en del av februari,
var väldigt lite jobb kändes det som.. Och lite jobb = lite lön, vilket jag inte gillar. Men vad som var bra var att jag hade fått ledigt den 10e som jag hade sökt för att då firar jag och T 1 år. Det har gått så jäkla fort, ett helt år? Nice. Iallafall så såg jag att jag hade fått ledigt på alla-♥-dag vilket var superbra också, jag hoppades på det eftersom att jag aldrig tidigare haft pojkvän då, eller jaa, förra året då, men då hade vi varit tillsammans i 4 dagar:P Jag har lite småidéer för de dagarna, men jag kan inte säga någonting här för då kan han läsa det. Men det ska bli 2 underbara dagar:)



Kommentarer
Postat av: Frida

bulgur är som ris men nyttigare det ser ut som halva riskorn fast lite mer gula :P

2009-01-30 @ 17:43:15
URL: http://smokeonthewater.blogg.se/

I told you not to push it.. Men när du lix har klickat dig in här så kan du ju passa på att skriva en rad till mig ;) :

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0