Yes man

Jag kom precis hem från bion.
Yes man var superbra, uppfyllde absolut mina förväntningar! Så tycker ni om komedier ska ni verkligen se den. Jag känner att nu blev jag också väldigt positiv, jag vill bara säga ja till allting och se var det leder lixom. När jag börjar tänka på det.. Det är så ofta man säger nej, alldeles för ofta. Vi lever bara en gång (vad vi vet) och då måste vi leva fullt ut. Jag ska börja bli mer positiv till allt nu. Tänk så mycket mer man hade kunnat göra om man gjort allt som kommit i ens väg. Börja säga ja guys, det tänker jag göra, det ska ni få se, jag ska börja göra alla saker jag vill göra, men aldrig har gjort. Kanske inte nu direkt, mycket av det jag vill kräver en hel del pengar, vilket jag inte har nu efter alla mina sko-inköp osv men snart, snart:)

Kommentarer
Postat av: maria

fin blogg :* kolla gärna in/följ min <3

2009-01-08 @ 01:55:47
URL: http://maarlan.blogg.se/
Postat av: hanna

Jag älskar Yes man! Fin blogg föresten!

kram

2009-01-10 @ 11:20:36
URL: http://hannasnr.blogg.se/
Postat av: Fanny

Jättefin blogg :9

Måste se YESMAN någon gång.

Den verkar ganska bra. Men han som spelar själva "YESMAN" har jag lite svårt för. Men jag vill ändå se den, hihi :D



gå gärna in på min blogg,

och en kommentar skulle göra susen :)

kram fanny

2009-01-10 @ 16:34:25
URL: http://baarajaag.blogg.se/

I told you not to push it.. Men när du lix har klickat dig in här så kan du ju passa på att skriva en rad till mig ;) :

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0