20 år, nybliven miljonär och egenföretagare...

....så kommer jag att döpa om min blogg ikväll efter att jag har spelat V65 (eller vad det nu heter) och vunnit massa pengar.
för er som inte vet så är det trav. Det är faktiskt riktigt kul att se och tänkte för första gången spela själv också, kostade bara 4 kr ändå så;P

På fredag ska jag till Mölnlycke och köra en fotosession med en fotograf vid namn Anders. Kommer bli superkul, dessutom kommer vi ha en mua (make up artist) där som sminkar mig, då blir det alltid extra kul! Om det blir något att visa så kan jag ju lägga upp någon bild här sen!


foto: Johannes Björk

Kommentarer
Postat av: Anonym

hallå hallå du vet ingen som fotar i skellefteå som man kunde gå och ta lite fina bilder hos :$?

2009-03-11 @ 20:08:09
URL: http://jennieronnskar.blogg.se/

I told you not to push it.. Men när du lix har klickat dig in här så kan du ju passa på att skriva en rad till mig ;) :

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0