BH 29 :-?!

Åh gud vilken härlig dag kan jag lova!
för det första så har solen varit framme hela dagen, sen...
Det började med att T kom hem från jobbet och väckte mig kl halv 1. Vi har pratat om att vi skulle köpa en basketboll eftersom att i Skell så spelade vi typ hela tiden så vi var så sugna igen. Vi kollade upp om det fanns något Ö&B, Rusta eller nått sånt. Tillslut hittade vi ett Ö&B i närheten så vi tog bilen och körde dit. Det fanns ingen basketboll där men vi båda hittade en massa andra värda saker. Jag handlade t.ex en BH (för 29 kr?!?!), hänglås, nyckelringar, servetter, en korg, Body Scrub, godis, glass m.m.m. och det blev bara 150 kr. Det var sjuukt! Det mest sjuka är att BH:n inte änns är ful, det är en vanlig svart, skön BH som jag tänkte ha lite som en slit och släng-bh men jag tror jag ska använda den här som vanligt och ha någon av mina gamla som det istället!
Sen kollade vi på Ica Maxi, Barnens hus och tillslut hittade vi en perfekt basketboll på Intersport som vi köpte! Vi tittade även in på Skopunkten och jag hittade världens sötaste högklackade skor, mörka med vita prickar och en rosett längst fram. Köpta dem inte just idag men jag tror jag ska dit igen senare och hitta mig några par skor. Längtar:)


Vi hade tänkt hinna spela lite basket idag men det hann vi tyvärr inte. Vi drog direkt till gymmet efter alla inhandlingar sen hem och laga middag sen har T just dragit till sin träning och jag sitter här nu. Har strax tänkt gå ut och gå, ska kolla upp var det finns basketkorgar i närheten. Har bara sett en hittills men det var mitt i stan nedanför mitt jobb och dit orkar man inte dra hela tiden ju!

Kommentarer

I told you not to push it.. Men när du lix har klickat dig in här så kan du ju passa på att skriva en rad till mig ;) :

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0