Bowling @ Hard Rock Café

Det är vad det blir ikväll, det är någon visuell bowling, verkar jätteroligt! Det blir jag och Eva (som var med igår) sen var det massa av hennes vänner som jag inte träffat tidigare, tror det blir super! Men supa blir det inte ikväll, bara ta det lugnt, bowla, ha kul och sen fara hem till T. Eller han är väl inte hemma då säkert, han ska vara hos Nalle eller någon och se på fotbollen den torrisen;P Jag älskar iallafall denna helg! Dyr helg dock, pengarna kastas åt alla möjliga håll, tur att lönen var riktigt bra denna månad! Nu ska jag börja göra mig klar för jag ska åka alldeles strax, Pöx!


Kommentarer

I told you not to push it.. Men när du lix har klickat dig in här så kan du ju passa på att skriva en rad till mig ;) :

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0