Brumbrum

Hahaha Danielle din knäppis;P

Tony har köpt bil!
Det var meningen att vi skulle köpa den båda två men eftersom att jag inte har körkort så kommer bara han ha den hela tiden, jag kommer inte åka så mycket, måste ändå ha spårvagnskort så då kände jag att det inte gav så mycket tyvärr:S Men han var sötast ikväll när jag slutat. Då skyndade jag mig upp till omklädningsrummet för att byta om och spriiiinga till sista spårvagnen, men då hade jag fått sms att han stod utanför och väntade på att hämta mig:P
Bilen var mycket finare än vad jag föreställt mig och än vad T har sagt. Den kostade ju nästan ingenting så jag trodde det skulle vara en riktig skrothög;P
Jag försökte fota pärlan men det var lite för mörkt så bilder kommer en annan dag:) Nattinatti, puss.

Kommentarer

I told you not to push it.. Men när du lix har klickat dig in här så kan du ju passa på att skriva en rad till mig ;) :

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0