Dagen efter..you know.

Ont i huvudet, ajaj.

Det blev en sjuk kväll igår med många händelser.
Jag hade superkul hos Erika, det var många som inte kunde komma från jobbet och jag var yngst, de andra var kring 25 alla men det var ett härligt gäng och jag hade hur kul som hellst, hade inte druckit såå mycket så jag mådde prima ballerina!

Sen skulle vi ut, vad hände då riktigt? Exakt då jag satte mig på spårvagnen så började jag må apdåligt. Jag tänker inte berätta allt i detalj men jag bestämde mig iallafall för att åka hem och inte gå ut, tyvärr, tror det hade varit superroligt :\ Men iallafall så tog jag taxi hem och taxichauffören märkte att jag var onykter och mådde illa så han frågade hur jag mådde och sånt, "Men vad snällt av honom" tänker väl ni då. Nja, för det var inte hans avsikter. Han började smeka mig på låret och sånt och jag blev helt chockad. Sen gav han mig ett tuggummi, "Jamen vaddå du luktade ju säkert dåligt i munnen efter..ja, ni fattar", jo det gjorde jag nog, men då tog han ett tuggummi själv också, och när vi var utanför mig frågade han om han skulle följa mig till dörren, säkert 10 gånger försökte han få mig att säga ja (troligtvis var det inte bara till dörren han ville följa) och sen just innan jag skulle gå ut så försökte han kyssa mig. Alltså nu snackar vi om en man i åtminstone 40årsåldern, skulle gissa på att han var Indier eller nått sånt. SÅNT HÄR HÄNDER INTE?! Det hade ju kunnat vara så mycket värre, han hade kunnat köra vart som hellst och tvinga sig på mig, men som tur var gjorde han inte det. Men man ska inte behöva vara rädd för sånt när man åker vanlig taxi!!! Det känns så jäkla äckligt och obehagligt och blää, jag vill aldrig mer åka taxi igen nej fy jag vill bara glömma hela händelsen!
Just ja, han frågade också "Din pojkvän är borta." Jag kom inte ihåg att jag nämnt någonting om det men tydligen hade jag det för han visste verkligen. Jag försökte verkligen typ "Han kommer hem snart, om ett tag" Och han bara "Imorgon." Och jag bara "Njaa, jo men väldigt tidigt" Och han bara "Imorgon kväll" eller nått sånt. UUUUH då blev jag rädd:(

Sen när jag typ sprungit in och låst ytterdörren så minns jag inget
,
det är också knäppt, jag minns exakt hela kvällen ända tills jag just kommer innanför dörren. Men av vad det såg ut så hade jag bara droppat kläderna i hallen och ställt mig i duschen för det nästa jag minns är att jag vaknar liggandes på toagolvet och duschen sprutar över mig så på nått sätt lyckades jag somna i duschen. först känner jag hur det droppar stora droppar på mig då och då så jag kollar upp i taket och där är det stora vattendroppar i hela taket, ni vet som det är i en ångbastu, verkligen heeela taket! När jag kollar runt så ser jag att hela toan är ett enda badkar, så jag skyndar mig att stänga av vattnet, dårann det bort eftersom. Men sen var det bara att börja vrida ur mattan och skrapa vatten. När jag öppnar toa-dörren så har det lyckats rinna ut i hela hallen också så då var det bara att börja där också, men innan då kollar jag på klockan inne i köket och tycker att den står på 3. Jag hänger ut hallmattan och skrapar upp allt vatten i hallen och sen kollar jag mobilen och ser att jag fått ett sms av Tony. "Vad gör han vaken den här tiden?" Tänkte jag, så kikade jag när jag fått sms:et och det var typ vid 6. "6?!" Så jag kollar på klockan igen och då är den typ halv 7. Så jag har alltså legat och sovit i säkert 4 timmar.
Det är en sån sak jag inte heller trodde skulle hända. Om det hade varit i ett badkar så hade det ju kunnat vara jättefarligt.

Jaja, så kan det gå då.
får väl skämmas på jobbet imorgon men det är sånt man får ta.
Nu ska jag fräschatill mig lite innan Tony kommer hem, har ändå inte sett honom på några dagar nu när han varit borta på tävling:( Baby, I miss you! Pöx

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Mys :)

JAg tänkte dra iväg nu ja o småfesta lite ha de trevligt bara me en polare. :)

hade gött!

2009-03-08 @ 17:46:44
URL: http://missbabybelle.blogg.se/

I told you not to push it.. Men när du lix har klickat dig in här så kan du ju passa på att skriva en rad till mig ;) :

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0