Dagens shopping

Tillåt mig att börja med att säga fY fAN!
Jag tänkte vara duktig och cykla till stan idag, första gången cykeln plockas fram sen fem månader tillbaka ungefär. Jag kämpade och kämpade, för det var ju såklart inge luft i däcken, direkt jag slutade trampa så slutade cykeln rulla. Tillråga på allt så regnade det när jag skulle cykla hem och påsen jag fick på BIANCO var av papper så den såg ut såhär när jag kom hem:


(Haha det ser ut som ett väldigt fult par underkläder! Eller typ BH och blöja)
Och som ni ser så höll inte påsen hela vägen hem. Tur att jag hade en till stor av plast som jag fick på Cubus.

Men nu ska jag slänga mig in i duschen sen äta lite middag och sen lovar jag att lägga in bilder på dagens shopping. Jag kan säga att jag är vääääääääääääääldigt nöjd!!!!

Kommentarer

I told you not to push it.. Men när du lix har klickat dig in här så kan du ju passa på att skriva en rad till mig ;) :

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0