DET VACKRASTE

OKEJ!
Jag har just precis hittat mitt drömrum!

Utan killarna och bordet och stolarna som står där nere. Annars är det perfekt!
I garderoben fanns det utdragbara skoställ som rymde massa skor! ÅH jag ska ha!
När jag blir lite äldre och rikare och ska bo på samma ställe länge så ska jag bygga det här, så är det bara, jag ska spara bilden och sen är det här mitt rum, om jag bor med Tony (förhoppningsvis) så har han inget att säga till om! I LOVE IT <3

Jag kommer behöva ett gigantiskt hus om jag ska rymma ett sånt rum till mig själv och sen ska jag ha ca 5 barn som också ska ha ett rum var.. hmm. Men det gör inget, när jag startat min skobutik så kommer den gå superbra och då har jag råd med ett gigantiskt hus:D

Kommentarer
Postat av: sandra, örebro

sv: jag håller med! oj ja skorna hade ja inte sett haha

2009-03-05 @ 20:11:21
URL: http://hotstuffbysandra.blogg.se/

I told you not to push it.. Men när du lix har klickat dig in här så kan du ju passa på att skriva en rad till mig ;) :

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0