Egen lägenhet, ja tack.

Jag ska då alltid lyckas!!..
Igår kväll skulle jag fara till Linda innan jobbet. Jag har aldrig varit till hennes lägenhet tidigare så hon försökte förklara hur jag skulle ta mig dit. Jag tog 4an till jobbet och lämnade mina jobbarkläder där sen tog jag 4an till brunnsparken där jag skulle ta buss 16 och hoppa av på danaplatsen. Så jag hoppade på 16 och började åka. efter ett tag ringde jag igen och frågade vad platsen hette som jag skulle hoppa av och om jag verkligen skulle åka förbi de som jag åkte förbi. Men då hade jag tydligen tagit 16 åt fel håll! Så det var bara hoppa av, vänta på 7an som tog mig till vassaplatsen där jag väntade på 16 åt rätt håll. Seeen vad jag äntligen rätt! Jag hann bara vara där 2 timmar innan jag skulle till jobbet och tiden gick fort som tusan men det var kul, satt och tjötade lite bara! Och hon hade jääättefin lägenhet. Nu saknar jag verkligen att ha en egen som man kan möblera hur man vill med sina egna möbler och allting! Åhh.



Kommentarer
Postat av: Leonard

Hej! Tänkte bara fråga, vad anser du om IPRED-lagen och fildelning? Jag skrev ett inlägg om det på min blogg nyss, och är intresserad av vad folk tycker. Skulle bli glad över ett svar! :)

Ha det bra så länge,

Leonard

2009-03-22 @ 13:39:03
URL: http://trierer.blogg.se/

I told you not to push it.. Men när du lix har klickat dig in här så kan du ju passa på att skriva en rad till mig ;) :

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0