Egenföretagare.

Det är så det ska bli!
Jag har gått och tänkt på det och drömt om det i flera veckor nu. Jag ska bli egenföretagare! Jag ska öppna en skoaffär i Skellefteå! Alltså det är ju så självklart! Jag älskar skor så sjukt mycket, och skellefteå behöver en skoaffär som vågar köpa in lite snyggare och mer speciella skor så man slipper fara till Umeå eller något för att få tag i ett par som är över 7 cm höga. När jag tänker efter så finns det inget annat. Jag skulle vela jobba som frisör också, skulle vara rätt kul, men att äga en skobutik är verkligen så jäkla rätt! ÅH jag vill göra det NU direkt. Men det ska jag inte. Jag ska bli nått år äldre och tjäna lite pengar innan, men sen då jäklar. Jag har suttit nu hela dagen och bara kollat överallt på internet och samlat all möjlig information om att starta eget. Dessutom gick jag en kurs på Gymnasiet, företagsekonomi, och jag älskade det, typ den enda kursen som var teori som jag faktiskt tyckte om och verkligen pluggade efter skolan även om jag inte behövde det änns. Det kan ju inte bli mer rätt?! Jag är så exalterad, TJOO! :D

JAG SKA SÄLJA SKOR :D

Kom och kööp;D



Kommentarer

I told you not to push it.. Men när du lix har klickat dig in här så kan du ju passa på att skriva en rad till mig ;) :

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0