En mysig torsdagkväll

Jag hatar att vara svartsjuk,
varför kan jag inte bara sluta bry mig över huvud taget?

Jag har iallafall haft en superhärlig kväll. Jag packade på mig en massa varma kläder, tog min iPod och slängde mig ut i snöyran. Ja, ni hörde rätt, snön bara attackerar marken här i Göteborg. Stora, många och kalla men även mycket fina snöflingor. Det var härligt att bara gå och lyssna på musik, dessutom känner man sig så duktig så det är bra på alla möjliga sätt!



Sen belönade jag mig själv med lite glass och varma hallon! Muuums!

Dags att läsa lite bok nu tror jag, har börjat läsa en roman som verkar jättebra, självklart en bok av Danielle Steel;P
Aja vi hörs sen, Pöx!

Kommentarer

I told you not to push it.. Men när du lix har klickat dig in här så kan du ju passa på att skriva en rad till mig ;) :

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0