En ny dag gror

Livet leker, jag är så lycklig nu när det är sol verkligen varenda dag!
Igår piercade jag mig i navlen igen och det var så roligt, nu blev jag sugen på att börja pierca mig överallt igen, och jag som trodde att jag hade lämnat piercandet bakom mig:P Den är jättefin och jag längtar till läketiden är slut, för den är alltid jobbigast! Han som piercade mig var piercad i mitten på både över och underläppen och hade två svarta pluppar. Jag brukar inte tycka att det är snyggt att ha i mitten på överläppen men det passade så himla bra tillsammans allting och till honom så det blev faktiskt riktigt snyggt! Sen innan jag åkte hem från stan så tog jag och köpte årets första glass, det blev en nogger. Muuuums! Det var så härligt att stå ute i solen, äta glass och vänta på spårvagnen! Men tyvärr avslutades kvällen rätt dåligt när Skellefteå AIK förlorade kvällens match (igen) mot färjestad med 0 - 6. Men men, det kommer en match på onsdag också som de troligtvis kommer förlora men de har ändå kommit superlångt och jag är väldigt stolt över att vara skell-bo!:) Nu är det dags att dra sig till stan igen så Linda slipper vänta så länge. Höres!

Kommentarer
Postat av: Leonard

Åååh vad gott med glass! :)



ha en jättetrevlig kväll! :)

Leonard

2009-03-24 @ 17:24:20
URL: http://trierer.blogg.se/
Postat av: Frida

fy fan ni har ju sommar!! jag ser gräset!!!

här är det snöstorm varje natt

2009-03-26 @ 17:57:55
URL: http://smokeonthewater.blogg.se/

I told you not to push it.. Men när du lix har klickat dig in här så kan du ju passa på att skriva en rad till mig ;) :

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0