förlåt, jag vet..

.. att jag lovade att skriva något mer intressant igår kväll innan jobbet.
Men jag hann inte, och dessutom hade jag absolut ingenting intressant att skriva. Jag kände att jag var tvungen göra något av mina få timmar som jag hade innan jag skulle jobba så jag gick ut och gick, tog en dusch och sen var det bara att kuta till spårisen och fara till jobbet!

Natten gick jättebra och nu jobbar jag inte förrän på onsdag, det känns så oerhört grymt skönt att det finns inte. Men vad ska jag göra med all denna lediga tid undrar jag? Vi får se, jag gillar ändå att ta dagen som den kommer, sån är jag.
Nu ska jag och tony gå ut en sväng så vi snackas senare:) Tjing

Kommentarer

I told you not to push it.. Men när du lix har klickat dig in här så kan du ju passa på att skriva en rad till mig ;) :

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0