förlåt

 att jag inte har skrivit på länge, jag jobbar och jobbar, men jag ska försöka hinna med ett lite roligare inlägg än det här snart, men nu är det så fint väder så jag ska ta en promenad och sen dra direkt till jobbet. Jobbar till 12 och sen är det hem. Nu har jag iallafall mycket att se fram emot den här veckan. På måndag tar jag hål i naveln igen. Tisdag ska jag på stan med Linda och shoppa, har ju sett mitt lönebesked;). Och fredag är det personalfest och jag är bjuden på förfest hos Peter (en jobbarkompis då såklart). Tyvärr jobbar jag till 22 på fredag men jag ska se om jag kan byta bort det eller fixa på något sätt:) Puss och kram.

Kommentarer
Postat av: Mallaaan

Hej MIAAA!!! på fredag åker jag till Göteborg!!!!!

2009-03-23 @ 17:22:54
URL: http://frukostfrallan.blogg.se/

I told you not to push it.. Men när du lix har klickat dig in här så kan du ju passa på att skriva en rad till mig ;) :

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0