fredag den 13

Jag lyckades tyvärr inte sova någonting ikväll vilket är väldigt dumt,
men det är så mycket roligare att vara vaken! förhoppningsvis så orkar jag jobba hela natten ändå..
Det har varit mysigt iallafall, T och jag har suttit och sett "så ska det låta" och ätit kvällsfika.


Rostade mackor med ost, O'boy och päron, muums!
Jag har nog ätit rostade mackor och O'boy till kvällsfika ända sen jag var.. en liten myra! Och det är alltid samma procedur. Man rostar mackorna och när de ploppar upp så skyndar man sig att smöra så smöret smälter och lägger på 2 ostskivor så att de blir lite varma också. Sen viker man ihop mackan i ostens riktning och doppar i O'boyen! Uuunderbart :D Varje gång;)

Så nu sitter jag här i sängen och mummsar på några päronbitar och gruvar mig tills jag ska åka till jobbet. Det är ju fredag den 13e idag. Jag fyller år den 13e och varje gång det har varit en fredag så har jag gått in i hörn och gjort illa mig och allt. Hoppas inget dåligt händer på jobbet eller nått, det orkar jag inte:P

Nu ska jag nog fortsätta läsa lite i min bok som jag knappt kan släppa och sen drar jag iväg. Men vi hörs imorgon bitti igen!
Pöx

Kommentarer

I told you not to push it.. Men när du lix har klickat dig in här så kan du ju passa på att skriva en rad till mig ;) :

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0