Hajattacker

Jag tycker att min "visste du att.." idag är lite intressant.
Hajar, jag är livrädd för dem, även i svenska vatten. "Tänk om det skulle komma en haj och döda mig?!".
Men jag kollade upp lite statistik nu. 2007 var det typ 3 st som blev dödade av en haj i hela världen men 150 st som dödades av fallande kokosnötter. Det är ju helt sjukt. Jag kommer vara mer rädd för att gå under träd än att bada nu:P



Är det inte någon trevlig själ som kan fara och jobba åt mig imorgon? jag är verkligen inte morgonpigg och imorgon bitti går min buss 05.55 till jobbet. Det betyder alltså att jag måste stiga upp mitt i natten. Jag är inte peppad, hoppas bara dagen går fort. Madde sa att det gick mycket snabbare när man körde skift än när man var med i produktionen, hon håller också på att utbildas som jag.
Dessutom måste jag tvätta ikväll också men jag såg att det var någon i tvättstugan nu så då går inte det heller än, jag kan inte vara uppe länge men jag måste tvätta mina jobbarkläder. När man städar efter att vi stängt så blir man alltid så full i fett från broilern och köttkantinerna och allt möjligt. Blä.


Kommentarer

I told you not to push it.. Men när du lix har klickat dig in här så kan du ju passa på att skriva en rad till mig ;) :

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0