I'm back!

En lååång dag.
Idag har jag verkligen hatat mitt jobb, jag tänker inte gå in mer på det men så är det.
Däremot har jag en bättre eftermiddag. Tony kom och hämtade upp mig på jobbet när jag slutat och vi gick en sväng på stan för att hitta mig ett nytt smycke till läppen som vi tillslut hittade efter många om och men. Dessutom hittade jag massvis med supersnygga töjningar och pluggar och jag blev supersugen på att töja örat igen, jag tycker att det är såå snyggt. Mitt hål i örat kommer ändå aldrig växa igen helt ändå så;P

Sen när jag kommer hem så har jag äntligen fått mitt efterlängtade paket från mamma. Hon har varit i Thailand och köpt den här klänningen och halsbandet åt mig:)




Kommentarer

I told you not to push it.. Men när du lix har klickat dig in här så kan du ju passa på att skriva en rad till mig ;) :

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0