Ingen rök utan eld

Eftersom att jag var tvungen att tvärfixa till mig innan vi skulle fara och hann inte äta någonting så vad jag döhungrig,
så efter matchen skulle vi hitta något ställe att äta på. Men självklart finns det ju inget frasses, max, krysset eller statoil med världens godaste köttbullar och mos. Så det fick bli BurgerKing, tragiskt att jag far dit frivilligt när jag väl är ledig! Utanför hände det grejer. Jag har aldrig sett någon sån här tidigare och jag undrar va det var för katastrof.. får väl säkert läsa det i metro imorgon. Sova nu, jag måste verkligen kämpa för att hålla ögonen öppna! Pöx, som vi brukar säga.


Kommentarer

I told you not to push it.. Men när du lix har klickat dig in här så kan du ju passa på att skriva en rad till mig ;) :

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0