Ja tack, jag sover gärna lite längre.

Väckaren ringer kl 05.20, precis som den kommer göra i 2 dagar till nu.
I 3 dagar ska jag jobba 7 - 17, jag är så ovan att jobba vanliga tider så det känns så konstigt och tidigt. Jag kunde inte somna igårkväll heller, först var jag jättetrött och höll på att somna men så började jag tänka på alla mina drömmar om att bli rik och kunna göra exakt vad jag vill osv. Så efter det kunde jag inte somna, vid 3 (Vi la oss just efter 23 någon gång) frågade jag T om han kunde hålla om mig (Han gör alltid det när vi ska sova men han hade rullat iväg för länge sen eftersom att han alltid somnar på typ 10 sek. Då efter ett tag gick det bättre och jag slumrade till ett tag. Men 2 timmar senare så måste jag upp ändå. Jaja, tur att jag ska köra skift idag och det är ju mycket härligare så! Eller jag ska inte köra skift men jag ska gå det med Cissi, hon utbildar mig så jag ska köra egna skift sen:) Hoppas vi ska utbilda mig imorgon och onsdag också, det vore skönt!

Min mamma kommer att komma ner till Göteborg i April, den 17 till 23.
Jag längtar så mycket, det kommer bli toppen att ha mammsen här. Jag har bestämmt att vi ska baka hennes bullar för de är de godaste bullarna i världen. Och så ska vi hjälpas åt att laga middag varje dag för mammas mat... Mmmmm (L) Jag ska även säga att hon måååste ta med sig palt och parisare ner när hon kommer för jag saknar det så mycket men det finns ju inte här ?!

Time to sleep höll jag på att tänka men icke sa nicke. Time to work! :\
Pöx raringar, vi hörs när jag kommer hem från jobbet!


Mammsen <3

Kommentarer
Postat av: sandra

tack så mycket:)

Haha ja jag såg det, så jävla roligt :D

2009-03-09 @ 11:42:34
URL: http://sluu.blogg.se/

I told you not to push it.. Men när du lix har klickat dig in här så kan du ju passa på att skriva en rad till mig ;) :

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0