Look what I've got!





<------------ Nu är det superlätt att följa bloggen
;)

Imorgon ska jag tydligen lära mig jobba skift! Det är bara arbetsledare och restaurangchefen som jobbar skift och jag håller ju bara på att utbildas till produktionsledare, men enligt ryktesvägen så kanske det är så att jag ska få hoppa över ett steg (produktionsledare) och bli arbetsledar-trainee istället. Det vore superkul för då kan man bossa runt med alla och säga åt dem vad de ska göra, och man slipper städa lika mycket, man är inte med i produktionen. Dessutom ser det ännu bättre ut på cv:t än om man är PL ;P
Jag är väldigt nervös faktiskt. Men men, vi får la se hur det går:)

Nu är jag så trött och slut i fötterna och väldigt sliten så det är dags att hoppa in i en riktigt varm dusch!



Kommentarer
Postat av: pea

åhh , grattis ! :) antar att det innebär ungefär samma anställning som jag ar fast med ett anat namn? =)

2009-03-01 @ 22:11:04
URL: http://peandersson.devote.se

I told you not to push it.. Men när du lix har klickat dig in här så kan du ju passa på att skriva en rad till mig ;) :

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0