Myskväll

Nu har jag legat i soffan i 1 ½ timme så det är verkligen dags att ta sig i kragen!
Jag ska gå ner och se om tvättstugan är ledig nu och sen kände jag för att ha en riktig myskväll, köpa chirre och dipp, slå sig ner framför en bra film eller om man hittar något roligt på tv:n. Bara mysa under duntäcket tills man ska sova. förr blev jag tokig om jag bara låg hemma en hel dag, jag ville göra något verkligen heeeeela tiden annars var jag så rastlös och kände att jag kastade bort livet. Men nu uppskattar jag och försöker verkligen ta vara på alla lugna dagar jag får eftersom att de inte är många, jag jobbar ju hela tiden. Hoppas ni får en supermysig kväll! Tjingtjong



Kommentarer

I told you not to push it.. Men när du lix har klickat dig in här så kan du ju passa på att skriva en rad till mig ;) :

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0