Otrohet

Oj så skööönt!
Jag har äntligen fått sova ut och det var verkligen det bästa i världen! Men däremot så hade jag en inte så rolig dröm. Jag har haft den tidigare och jag mår så dåligt så länge efter även fast jag vet att det är en dröm. Jag drömde att T var otrogen mot mig och under en lång period också, och när jag upptäckte det så hade de fortfarande en affär. Dessutom var det inte bara sex utan det var känslor emellan också, det är verkligen det värsta.
Allvarligt, vad skulle man göra om det skulle hända på riktigt? Jag fattar inte hur jag skulle kunna tackla det. Alltså, när jag var liten (gick i 9an) så hade jag min första pojkvän och han var otrogen mot mig, men grejen var den att vi hade bara varit tillsammans i 1 månad, det är så himla stor skillnad. Visst blev jag jätteledsen och sårad men hade det hänt nu efter 13 månader som jag och T har varit tillsammans så vet jag inte vad jag hade gjort.


Blä nej nu vill jag glömma den drömmen!
Idag är det en "ta dagen som den kommer"-dag så vi får se vad som händer, jag uppdaterar later! Pöx

Kommentarer
Postat av: Simon H

Hej Mia!



En flickvän jag var ihop med i över ett år var otrogen mot mig. Det är inte kul vill jag lova! :/



/Simon

2009-03-12 @ 17:14:27
Postat av: Frida

ja, jag har ju varit med om det, du kommer helt enkelt att börja skära dig

2009-03-12 @ 17:20:37
URL: http://smokeonthewater.blogg.se/
Postat av: Anna

Hahaha det tog mig jätte lång tid innan jag kom på vem det var ;o

2009-03-13 @ 13:06:28
URL: http://heltenkeltanna.blogg.se/

I told you not to push it.. Men när du lix har klickat dig in här så kan du ju passa på att skriva en rad till mig ;) :

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0