På jobbet.

Jag sitter just nu på jobbet och har det gött. Skulle börja 3 men de hade kollat fel på schemat så jag behöver inte börja än så jag sitter här inne på kontoret, kollar lite när de andra jobbar och sliter, det är nice haha. Jag har iallafall sagt nu till Cissi att jag stannar här på Avenyn, försökte ringa men hon svarade inte så jag smsade och skrev det. Hon är här på jobbet nu men har inte sagt någonting om det eller svarat på smset, hoppas att hon inte är arg :S Det känns jäkligt tråkigt att jag har tackat nej till en sån chans men det funkade verkligen inte kände jag! Jaja. Pux

Kommentarer

I told you not to push it.. Men när du lix har klickat dig in här så kan du ju passa på att skriva en rad till mig ;) :

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0