Panik!!

Sandra höll på att döda mig nyss.
Jag har missade samtal från T och massa olika och sms och sen ett sms från Sandra där hon skriver "RING DIREEEEKT!!!!!!" eller nått liknande. Så jag ringde henne och hon bara "Hur mår du?!?!" Så jag frågade vad som hänt och hon hade sett på nyheterna eller nått sånt att ett lägenhetshus hade brunnit ner i Mölndal idag och då blev jag såklart mega-ap-rädd eftersom att jag inte varit hemma sen 6 imorse. Alla hemska tankar började tänkas och helt plötsligt lägger min mobil av. Jag försöker slå igång så jag kan ringa T men han svarar inte och sen stänger den av!!!
Men när jag kommer hem så såg vårat lägenhetshus exakt likadant ut som tidigare, sköönt:P


Jag ska snart berätta om min underbara dag som Skiftledare idag men först måste jag få i mig lite middag. Hoj.

Kommentarer

I told you not to push it.. Men när du lix har klickat dig in här så kan du ju passa på att skriva en rad till mig ;) :

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0