Parteey

Idag är Mia på topphumör för idag ska hon på födelsedagsfest!
först tänkte jag hinna med en sväng till gymmet, sen ska jag stå och göra mig klar i flera timmar som man alltid gjorde förr för det är en av de roligaste sakerna med att fara på fest, att få fixa till sig:P Synd bara att jag inte har några snygga kläder just nu.. Jag måste verkligen till stan och hitta nått snart:\
Sen bär det iväg till kortedala efter 8 någon gång, Erika har just fyllt 25 och Emely fyller 25 idag (GRATTIS EMELY!! Och grattis Sandra (Tonys syrra) som också har sin dag idag, 18årsdag) så de har slagit ihop sig. Kommer nog att bli riktigt kul! Just ja, det här är förresten BK:are (BurgerKing:are) så det är så jag känner dem.
Just ja, måste hinna förbi systemet också (Efter 3 månader är jag fortfarande förvånad att jag får gå in och handla där). Det blir min 3e gång, alltså är jag in dit 1 gång i månaden, det är inte mycket du.

Jaja, nu ska jag försöka dra min lata rumpa upp från soffan och fara till gymmet, sitter jag här lite till så kommer jag aldrig ta mig iväg! Pöx

Jag och Mallanbrallan:D
Nyårs 2006 (tror att det var 2006) ;P

Kommentarer
Postat av: isabelle

haha sant så sant, :)

Vet du vad jag kom o tänka på??

hehe fan ja visste de från början att ja kände igen dig, Du är så sjukt lik en tjej som köpte goose-jackor av mig skitbilligt på blocket.

Är de du? haha du va bara så sjukt lik.

Faan va världen är liten om de är du haha.-

;)

2009-03-07 @ 17:30:49
URL: http://missbabybelle.blogg.se/

I told you not to push it.. Men när du lix har klickat dig in här så kan du ju passa på att skriva en rad till mig ;) :

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0