Queer-night på Park Lane

Så jääävla roligt! Jag hade det heeelt underbart igår, roligare än jag haft på mycket länge! Jag slutade 21, gjorde mig klar på jobbet och skyndade mig till bussen som tog mig hem till peter. Där var förfesten igång! Det var bara Eva och Peter jag kände där, men det är alltid kul att träffa nya människor! Jag hade inte hunnit fixa håret på jobbet men det gjorde Peter åt mig sen, han är jätteduktig verkligen, han hade fixat Evas hår också, vilken lyx när man har folk som ska bli frisör:D Sen drog vi in till stan kring 00 och gick till Park Lane där det var Queer night! Alltså, typ alla killar som ser bra ut är gay har jag insett nu! Och jag tror att det var en tjej som försökte ragga på mig, haha. Och Peter, han är jäklar riktigt eftertraktad där inne, varje kille ville ha honom, det var helt galet! Där inne började pengarna bara flyga iväg. Drink efter drink efter drink. Det härliga var att jag var hela tiden perfekt lagom full! (Vilket gjorde att jag började känna av mina skor jäääkligt mycket i slutet av natten, men ska man vara fin.. nivet.) Vi drack Cosmopolitan (vilken var jättegod!), Sanfrancisco, Malibu-shots, öl (kändes lite fel men jag blev bjuden så) och så drack jag någon jättegod drink som han blandade ihop med baja päron, ååh det äär så gott, lätt det godaste, det måste ni testa! Vi dansade så jäkla mycket igår också, det var länge sen och det var kuuul! Dessutom var det 3 sånna här dansare som stod på 3 bardiskar i bara kallingar och någon läderrem kring brösten och fjädrar runt halsen. Det var konstigt för ska man vara en sån dansare måste man ju vara jättefit och duktig på att dansa, killen till vänster var lönnfet och killen till höger hade ingen taktkänsla what-so-ever. Bara killen i mitten som hade båda delarna! Kvällen slutade kring 6 tror jag det var. En underbar kväll!!

Kommentarer

I told you not to push it.. Men när du lix har klickat dig in här så kan du ju passa på att skriva en rad till mig ;) :

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0