Skoshoppa

Äsch då, det blev inte mycket till shopping idag inte.
Det enda jag hittade var ett svart diadem, vilket jag behövde men jag var sugen på att hitta lite kläder så man kan börja känna sig lite fin på vardagarna igen!
Det får väl bli nästa vecka. Och jag har hittat ett par svarta pumps nu som jag SKA köpa. Ska bara kolla om de har dem i storlek 36 för annars går det inte, borde egentligen ha 35 men sådana finns väldigt sällan.
Självklart är det BIANCO-skor, mitt favvomärke!


Här har vi den ♥
Hellst skulle jag vela ha den med stängd tå men det får jag väl hitta sen, jag kan inte låta bli att köpa de här underbaringarna!

Kommentarer
Postat av: Leonard

Hej, tycker din blogg är intressant och bra skriven, och bilderna är jättebra :) Har nyss börjat prenumerera på din blogg, hoppas du kikar in på min blogg med någon gång, skulle betyda mycket om du prenumererade på min blogg med!! Ha det bra, Leonard :)

2009-03-13 @ 17:43:49
URL: http://trierer.blogg.se/

I told you not to push it.. Men när du lix har klickat dig in här så kan du ju passa på att skriva en rad till mig ;) :

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0