Sponsra Skellefteå AIK med hyra.


(Tryck på bilden för att läsa hela artikeln)

Jaha, så jag har alltså hållit på att sponsra hockeyn när jag bodde i min förra lägenhet.. Det var lite knäppt, inte en sån sak man trodde sig få höra. Är det så att de har högre hyror för att sponsra till AIK så är detta skandal, för så ska det inte vara! Men är det så att man ändå skulle betala den hyran och de väljer bara att lägga pengarna på hockeyn så får de väl göra det, det är deras pengar då. Och handlar det dessutom om typ 2 kr så spelar det inte heller så stor roll men man borde ändå bli informerad om det när man söker bostad där och så!

Yeye, dags att jobba, men är bara 3 timmar så det är lugnt:) Hoj.

By the way.. HEJJA AIK, VINN PÅ LÖRDAG!

Kommentarer

I told you not to push it.. Men när du lix har klickat dig in här så kan du ju passa på att skriva en rad till mig ;) :

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0