Time for heroes

Varför får jag alltid sån himla lust att städa vid de mest osmartaste tillfällena?
Jag kan aldrig städa på dagen om jag har mycket tid och är hemma och grejer. Som igår och idag.. Igår fick jag för mig att jag skulle röja i köket när jag höll på att göra mig klar på morgonen.. kl 6 på morgonen när jag ska ta bussen halv 7 och egentligen bara hinner göra mig klar typ. Samma sak idag men nu var det i vardagsrummet. Och tidigare när jag har bott själv så har jag alltid varit uppe mitt i natten och städat, seriöst aldrig någonsin på dagen utan det var bara på natten jag fick för mig att riktigt storstäda, nivet dammtorka, dammsuga, skura och allt möjligt. Inte så smart att göra det nattetid egentligen om man bor i en liten 1a och alla grannarna vaknar av dammsugaren kl 3/4 på natten. Är det bara jag som har denna knäppa vana eller?

Nu ska jag iväg till jobbet och göra checklistan och sen kasta ut en massa burgare, Pöx

Kommentarer
Postat av: Isabelle

haha ja De är trevligt o lära känna nytt folk ibland :)

Jag gjorde de själv i helgen vi hade askul hjaha :)

2009-03-11 @ 12:53:31
URL: http://missbabybelle.blogg.se/
Postat av: Anonym

dessutom måste du hjälpa mig att fixa en mp3 spelare till bloggen :P har försökt ihjäl mig :P

2009-03-11 @ 20:36:44
URL: http://jennieronnskar.blogg.se/

I told you not to push it.. Men när du lix har klickat dig in här så kan du ju passa på att skriva en rad till mig ;) :

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0