Titta ut!

Allvarligt, har alla lika bra väder som vi här i Göteborg?!
Jag förstår inte att jag fortfarande sitter inne. Idag är verklgen en spela-basket-dag! Nu är Tony på jobbet så jag får helt enkelt hitta på egna saker idag. Det jag vet är att jag ska gymma och så ska jag till banken och fixa ett nytt kontokort eftersom att mitt har börjat krångla rejält! Sen vet jag inte, kan ju gå ut och gå, sen spela basket med mig själv, det är faktiskt kul det med, bara träna att skjuta. Men jag saknar Anna, 2007 spelade vi basket typ varje dag hela sommaren och vi var grymma på det :D Sen vill jag dessutom fara iväg till InkStation, stället där jag tror att jag ska tatuera mig. Jag har kommit på en grej jag vill göra men jag vill se hur mycket den skulle kosta ungefär och om de kan rita upp den och göra den riktigt riktigt snygg, för jag har bara tänkt mig ungefär. Men det kommer jag nog inte våga, jag är en liten fegis:P Vi får la se. Pöx



Kommentarer
Postat av: pea

vad har du funderat över för något? :D

2009-03-19 @ 23:41:37
URL: http://peandersson.devote.se
Postat av: Agnes R

Ja, vad vill du göra?

Sen ja vi har väldigt fint väder här i norrland också faktiskt =)Underbart!

2009-03-23 @ 09:33:46
URL: http://agnesrodin.blogg.se/

I told you not to push it.. Men när du lix har klickat dig in här så kan du ju passa på att skriva en rad till mig ;) :

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0