Pojkvän numero 2

Det senaste som har hänt..
Jag har shoppat lite kläder, ett par slitna jeans (som jag ska göra om lite), ett lite mer rockigt stort linne och en svart/vit klänning som jag ska ha imorgon på personalfesten. Äntligen har jag börjat hitta kläder här, det var länge sen jag shoppade men nu har jag börjat komma igång igen! Jag trivs dessutom jättemycket i mitt nya hår. Jag tror att det syns att jag fått lite mer självförtroende igen nu när man känner sig lite finare än när man hade råttgrått hår. Idag fick jag förfrågan om jag ville ha en till pojkvän. Det var såhär (kortfattat). Jag ska till spårvagnen, jag går förbi en grupp killar och en ropar "Hallå... du..." och jag vänder mig om och han sa att han skulle fråga mig om en grej. Han frågade om jag ville gå på dejt med honom och jag sa att jag hade en pojkvän och han frågade om jag ville ha en till. Haha, det var kul. Men jag tror att jag håller mig till 1;P

Kommentarer
Postat av: Frida

jag vill inte se bild på dina kläder jag har ju sagt att ajg vill se ditt hår!!!!!!! ffs! :P

2009-03-26 @ 22:44:23
URL: http://smokeonthewater.blogg.se/
Postat av: Leonard

Hej! Tänker du släcka ljusen på Earth Hour imorgon?



Ha en trevlig helg!

Leonard

2009-03-27 @ 19:58:30
URL: http://trierer.blogg.se/
Postat av: pea

SNYGGA JEANS!!!!!!!!! =D

2009-04-07 @ 00:18:12
URL: http://peandersson.devote.se

I told you not to push it.. Men när du lix har klickat dig in här så kan du ju passa på att skriva en rad till mig ;) :

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0