Jag är rätt så nöjd

En ny dag har gått, och hur summerar vi denna?
Jo kolla på detta, hur coolt är inte det?

fick den av min chef idag, jag är rätt så nöjd!

Men dagen var lång, och jag fick äntligen sluta jobba kl 18 när jag hade jobbat i 11 timmar. Jag kommer hem och är slut i hela kroppen och har bara tänkt parkera baken i soffan resten av kvällen, men jag hinner bara just så pass innanför dörren så kommer T och är alldeles uppspelt och säger att AIK spelar snart och blabla så vi bestämmer att vi ska köra till någon sportbar som visar AIK - Linköping. Det blev till Palatset, där alla Göteborgs AIK-fans brukar samlas och se alla matcher. Riktigt kul, och fint och lyxigt var det där.
AIK vann med 3 - 0 så det var megaroligt att se. Om AIK ska spela i Linköping något mer så kanske vi drar och kollar och hälsar på brorsan samtidigt, det är ju ändå inte så långt, vore jätteroligt!

Tyvärr blir det inget av med fotosessionen på fredag för jag behövdes verkligen på jobbet över lunchen men vi ska försöka ta det nästa vecka istället, det blir säkert jättebra ändå! Pöx



Kommentarer
Postat av: Frida

grattis :D

2009-03-12 @ 17:21:43
URL: http://smokeonthewater.blogg.se/

I told you not to push it.. Men när du lix har klickat dig in här så kan du ju passa på att skriva en rad till mig ;) :

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0