Ibland älskar jag mitt jobb;P

förlåt att jag inte uppdaterade imorse innan jag for till jobbet,
tiden bara sprang iväg och helt plötsligt var jag tvungen att springa jag med, till spårvagnen, om jag skulle hinna med i tidens takt. Och då hann jag ju inte ändra min "Visste du att.." heller men nu är det gjort iallafall.

Idag har varit en såå underbar dag.
Jag skulle för första gången lära mig att jobba skift vilket menas att man ska typ bestämma allting, vilka som ska göra vad, kolla checklistan där man ska se så att allt är bra i restaurangen, temperaturer, renlighet, att allt är helt och sånt. Man är precis snäppet under restaurang-chef. Jag var så peppad på att göra det idag så att jag knappt kunde sova. Jag vaknade massa gånger och var utvilad så jag trodde att jag var försenad men första gången jag kollade på klockan så var den typ halv 1, helt galet. Så när väckaren ringde kl 04.45 så studsade jag upp ur sängen och hade en underbar morgon. Och sen har det bara fortsatt helt underbart. Det har gått jättebra och min chef ändrade så att jag har ett manager-kort vilket inte många har, bara arbetsledarna och vissa produktionsledare. Jag fick en massa papper som jag ska spara och blablabla. Det enda är att jag vet nu att jag älskar att bestämma. Jag har verkligen insett det, underbart, det är min grej;P Jobba på kontor skulle jag också kunna tänka mig, jag gillar att ha en massa pärmar med papper och överstrykningspennor, eget skåp på jobbet, eget fack för viktiga papper och sånt, I love it;P

Kommentarer

I told you not to push it.. Men när du lix har klickat dig in här så kan du ju passa på att skriva en rad till mig ;) :

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0