Say it all

Godmorgon världen!
Jag har hunnit vara vaken i ca 1 ½ timme nu. Till frukost blev det pasta carbonara med vitlöksbröd, smaskens :D
Inatt var det stressigt som en dåre, vi skulle bara vara 5 vilket är väldigt väldigt lite men kl 12 kom inte den sista och när vi ringde sa han att det inte stod på hans schema att han skulle jobba, så vi blev bara 4. Det är sjuk mycket folk på bk även en onsdag och torsdag natt och jag fick stå helt själv och göra alla dumma burgare...

Jag kan inte sluta tänka på mitt företag. Jag har tillochmed börjat göra en budget, kolla vad kassaapparater kostar och allt sånt hihi. Jag är så himla peppad!

Kommentarer

I told you not to push it.. Men när du lix har klickat dig in här så kan du ju passa på att skriva en rad till mig ;) :

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0