Blondie

Idag gick jag på stan med Linda.
Vi möttes upp på BK och började med att gå till frisörerna inne på NK. Linda har blonderat håret där och rekomenderade det verkligen så jag tänkte boka tid för slingning. När hon frågar när jag vill komma så sa jag "Så snart som möjligt" och hon sa "Vi har en tid om 5 minuter?". Så nu är jag ljusare! Mina toppar är typ ljusbruna eller nått och sen uppe på huvudet är det väldigt blondt, helst hade jag ju velat ha allt jätteljust men eftersom att jag hade färgat det långa håret så mycket så gick det inte få ljusare den här gången. Men det ser inte så tokigt ut som man kan tänka sig ändå:) Sen gick vi och fikade på Condeco där jag drack en Iste peach och åt en brownie. Jag älskar Iste med persikosmak det är typ det godaste som finns! Sen gick vi omkring på stan och jag hittade en massa kläder men jag ska dit imorgon igen och testa för då har jag fått lönen!!;) Pöx

Kommentarer
Postat av: Agnes

Kul! När jag var i göteborg klippte/färgade jag mig just där. Vad hette hon som gjorde ditt hår?=)

2009-03-24 @ 22:46:05
URL: http://readmemanual.blogg.se/
Postat av: Ag

Oj jag minns inte. Hade hoppats på att du skulle namedroppa hennes namn så skulle jag minnas det. Men hon hade i vart fall mörkt hår och lugg (då iaf). Jaja, sak samma:)

2009-03-24 @ 23:05:09
Postat av: pea

lägg upp en bild :D

2009-04-04 @ 23:34:37
URL: http://peandersson.devote.se

I told you not to push it.. Men när du lix har klickat dig in här så kan du ju passa på att skriva en rad till mig ;) :

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0