allt men inget

Igår hade vi det riktigt mysigt,
vi tog på oss myskläder,la oss i sängen och slog på "Surfs Up" som är sååå himla bra! Självklart lyckades inte T se hela filmen för som vanligt somnar han redan i början, han lyckades iallafall se typ en kvart, haha;P
Och idag började dagen med att jag steg upp, bakade scones och sen åt vi frukost, drog till gymmet och nu har jag precis kommit hem!
Jag hade bara tänkt slänga in några rader här för nu ska jag ta min kära cykel och cykla in till stan, gå där och förhoppningsvis hitta några klääder!! Jag köper troligt vis skorna idag tror jag.

See ya!

Kommentarer

I told you not to push it.. Men när du lix har klickat dig in här så kan du ju passa på att skriva en rad till mig ;) :

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0